← uz sākumu
2006.gada 18.decembris (6)

Piesaku boikotu Dominai :)

Bubināšana   


Sauciet mani par reliģisku fanātiķi, bet zaimošana nav piedodama lieta un Domina ir pārkāpusi robežu, kuru, lai vai cik radošs tu sev, mārketinga direktor, liktos, nedrīkst pārkāpt - Otrā Mozus 20:7 "Tev nebūs Tā Kunga, sava Dieva, Vārdu nelietīgi valkāt, jo Tas Kungs neatstās nesodītu, kas Viņa Vārdu nelietīgi valkā."

Es, protams, saprotu, ka es esmu tikai piliena miljonā daļa lielajā pircēju jūrā, tomēr neviens man nevar atņemt šo boikotēšanas prieku :)

ak, jā, un tiem, kas tankā ... runa ir par to TV reklāmu, kur tipa Merilina nodziet Happy Birthday Mr.Jesus...

  
 
    viuks       2006-12-19, 11:07
- Mani gan laikam tā reklāma nav aizkustinājusi nemaz. Un es pat gribētu teikt, ka tu mazliet pārspīlē. Kaut gan boikotēt Dominu - to es vienmēr atbalstu, jo man visas iepriekšējās reklāmas (bija tur kautkadabaigi sexy) riebj un arī pats tas veikals.
    viuks       2006-12-20, 12:00
- Atkal pa radio noskanēja. Nudien pretiiga reklaama...
    Šulcs       2006-12-22, 00:37
- Klau, bet ja mēs uz to pasākumu paraugāmies tā objektīvi, atmetot jelkādu "personīgu aizspriedumu", vai kā lai to nosauc, plīvuru? Tomēr ir tāda štelle, ka ap šo laiku visa mūsu kristīgā pasaule svin Jēzus dzimšanas dienu. Tāpēc stress varētu būt par traktējumu tīri kultūrvēsturiski (Merlinas tēls un tā), bet ne jau saturiski?

(Tas ja tu par radio reklāmu; outdoorus neesmu redzējis)

Aber viukam gan gribētos piezīmēt, ka man, tīri subjektīvi, Dominas reklāmas ir šķitušas vizuāli visaugstvērtīgākās no tēvzemītē radītajām. Nelatviskas, netipiskas, uz gaumes robežas, bet — vienmēr šīs robežas pareizajā pusē. Vienk. mūs maz lutina ar šādu izpildījumu (jo nav jau kam), varbūt tāpēc šķiet kas ne tā? Pie kam — mērķis ir jebkurā gadījumā panākts — tu ne tikai atceries reklāmu, bet atceries arī "produktu", kas ir retums brendu bīdīšanā.

Bet viss augstākminētais — pilnīgs mans Humble Opinion.
       Boo >Šulcs       2006-12-22, 01:12
- Shii luuk ir kreativitaate:
[Links]

tas ko domina dara nav kreativitaate, taa ir vienkaarshi bezgaumiiga atljaushanaas - shaadas atljaushanaas un bezatbildiiba arii ir novedushas pasauli tur, kur taa ir, jo katra paaudze censhas paarspljaut ieprieksheejo visatljautiibaa
          Šulcs >Boo       2006-12-22, 01:23
- Pag. Stop. Pirmkārt — es nekur netapu minējis vārdu "kreativitāte".

/Really? Double check? Yap, really/

Ja tu par komentāra 2. daļu — nevarēšu (un mazliet arī slinkums) laikam tev atrast uzskatāmus piemērus, bet viņu outdoori ir allaž bijuši apskaužami skaisti. Krāšņi (kas mūsu tautiņai neraksturīgi), mazliet ironiski, bet vizuālas kompetes.

Ja par pirmo daļu, tad arī tur kreativitāte nav prātam neaptverama, taču manuprāt tur nav nekā aizskaroša. Ja Jēzus būtu starp mums, man domāt, ka neapvainotos. (te vēlreiz — esmu dzirdējis tikai audio + kampaņas pamatdogmu, vizuāļus neesmu novērojis)

P.S. Ē, es traki ceru, ka tu šito uztver kā strīdu, kurā, kā vēsta dažādi melīgi avoti, dzimst patiesība, nevis kā kašķi, no kura katrs aiziet ar domu, ka ir uzvarējis
             Boo >Šulcs       2006-12-22, 01:34
- esmu apguris, shiis nedeeljas pirms komercsveetkiem ir bijushas nogurdinoshas un es visu novienkaarshojot paarveertu kreativitaatee...

Nee, es neesmu no tiem, kas uzskata, ka Kristum nav humora izjuutas

es to neuzskatu par striidu - driizaak diskusiju - un shobriid ir taa, ka man ir dazhaadi pamatojumi nepatikai pret sho reklaamu, bet kad es iedomaajos vinjus "skalji" man vinji izklausaas nedaudz freaky, taapeec jaapamarinee, taa doma - varbuut vareeshu noformuleet sakariigaakos vaardos. Man sacereejumos 2/3 vienmeer bija, taapeec vaig laiku

↑ uz augšu ↑
Mani sauc Ingus Bukšs (tāpat zināms kā Boo) esmu aptuveni 40 gadus jauns. Esmu vierdodokss un strādāju par apkopēju
Tup un Turies

Mans foto portfolio →

RSS